23 Mart 2010 Salı

YENİ VE HARİKA BİR ORGANİZASYON DAHA..

8 yorum:

ezgilimelodi dedi ki...

Birlikte olabilmek ne hoş...
Sevgilerle

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Teşekkürler mesut bey :) Bu sefer sürprizi bol olucak inşallah :)

KİANA dedi ki...

Aaaaa kıskanmaya başladım artık Mahsus mu yapıyorsunuz. Ankara Blogspot grubuna çağrı yapacağım bende..:))))
Şaka tabi. Ama ne kadar güzel birşey sizi taktir ediyorum.. Saygılar..

Unknown dedi ki...

hocam aştınız blog olayını:)) düzenli blogcular günü oldu bu iş:)

keditasması dedi ki...

İyi saatler geçirmeniz dileğiyle.

Ece dedi ki...

GÜNAYDIN MESUT ABİ NASILSIN:)
UMARIM BULUŞMA HARIKA GECER AMA LUTFEN HASTA OLMAYIN DENİZ KENARI HAVA SERIN OLABILIR...
SEVGI VE SAYGILARIMLA

Nilgün Komar dedi ki...

ben geliyorum :)))

mesut bey sizlerin arkadaşlarına da mail attım ben birkaç kişiye ama sizin duyurmanızda iyi oldu.. arkadaşlarınız davet edilmedikleri için üzülüyorlardı! şimdi duymadık demeyecekler..

sevgiler..
selamlar..

Pilli Petro dedi ki...

ne çok geziyorsunuz yaw :) ama ben diyetteyim kumpir yiyemem yoksa Ortaköy güzel bi fikir:)

güzel bir gün diliyorum şimdiden