22 Mart 2010 Pazartesi

Güzel günün elime ulaşan yeni resimleri..

15 yorum:

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ne güzel bir gün geçirmişsiniz...

keditasması dedi ki...

Eşiniz bayan kim ;)Yanınızda oturan bayan mı.Eşim sevmez bu tür şeyleri,yalnız gelmek de sorun oldu benim için.Gelemedim gözüm kaldı gözümmm ;)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Yaaaaa yeter ama yaaaa hasedimden çatlayacam valla ya :)))

Kumpire geliyomusunuz???
ortaköye boğaza karşı ölsem gidecem bu defa :))

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

gerçekten keyifli bir gündü:)tanıştığımıza çok memnun oldum
görüşmek üzere

Newbahar dedi ki...

gERÇEKTEN GÜZEL BİR GÜN...
Çok şanslısınız:)

Selamlar

bir güzel çift dedi ki...

eğlence,güzel enerji fotoğraflardan bizlere yansıyor...ne güzel...

oznurunelemekleri dedi ki...

harika bir sabah buluşması idi net ortamından cıkıpta dahada güzel dostluklar olusuyor boylece dostca kalın....

Ece dedi ki...

harıka resımler:)baktıkca mutlu oluyorum :)))
grıpten basımı kaldıramıyorum ,bu defa kolay atlatacağa benzemıyorum abi:)
sevgı ve saygılarımla

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

evet kumpire gelenler parmak kaldırsın harika bir gün olucak :)))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Mesut bey sizleri yeniden bekliyoruz bu arada :) umarım dünki sürpriz yayınımızı görmüşsünüzdür paylaşırsanız seviniriz :)

Nilgün Komar dedi ki...

evet mesut bey bu güzel günden bu yeni fotolarda çok güzel.. neşemiz daim olsun..
sevgiler..

Efsa dedi ki...

:) mutlu yüzler.

Newbahar dedi ki...

Recep Babanın yeni bi blog açıp beni eklediğini görünce çok şaşırdım. Ne yazık ki bende sayfasını henüz açamadım ve izlemeye alamadım. Umarım bu yorumlarımızı okur ve cevap verir.
selamlar

Adsız dedi ki...

Dün büyük bir hata yaparak GOOGLE'de ki fazladan açtığım e_mail hesap gruplarını silerken sehven recepaltun55@gmail.com'a bağlı 13 bloğumla birlikte hesabımı uçurdum. Kısacası Herşey uçtu, blog sistemim silindi. Dünden beri yeni bir hesap alıp, yeni bir blog oluşturdum. Bu yeni hesabımla ilgili ulaşabildiğim tüm blogger arkadaşların izleme gruplarına kaydoldum.
yeni mail hesabım: altunreco@gmail.com ve yeni blog sayfa adresim : http://altunrecep.blogspot.com oldu.

Arkadaşlarımı yeniden bloğumda tek tek oluşturmaya çalışıyorum.

Görüşmek üzere hoşçakalın.

Adsız dedi ki...

Merhabalar, hesabımla ilgili yaşadığım problem, sizle ilgili çalışmam esnasında olmamıştır.

İlgi ve desteğiniz için teşekkür ederim. Benim yaptığım silme işlemi geri alınamayacak bir işlemdir. Sadece e_posta hesabımı silseydim olurdu, ama ben hesabımı diğer ürünlerle birlikte sildim.

Bloğunuz güzel olmuş. Güle güle kullanın.