20 Mart 2010 Cumartesi

Caprice Restaurant'ta Blog Yazarları Brunch Buluşması Gerçekleşti

Bu gün çok güzel bir gün oldu gerçekten  http://www.degisiktatlar.com/ ve
 http://celebi74-celebi74.blogspot.com/ organizasyonları sayesinde bir çok blog yazarı bir araya geldi.
Kelimenin tam anlamıyla aile toplantısı gibiydi, güleryüzlü, güzelyürekli insanlarla olmak bir şans diye düşünüyorum. Ortam da çok sıcak ve güzeldi, açık büfedeki çeşitler güzeldi, ne diyeyim herşey çok güzeldi.:)
celebi74 hepimize çok şık ayakkabı torbaları dikmiş ve içerisine takılar, kalemler , logolorımızın bulunduğu kartlar ve tüm katılımcı listesini koymuş böylesi bir emeği taktir etmemek mümkün değil, çok sağolsunlar. Her iki arkadaşımızda nerdeyse yerlerinde hiç duramadılar herkesi ihmal etmemek adına, harika bir ev sahipliğiydi.

Yeni blogcu arkadaşlarla tanışmak, sohbet etmek, fikir alışverişinde bulunmak çok güzel oldu. Blogumda yorumlarından tanıdığım Ece hanım ve eşiyle tanıştığım içinde çok mutlu oldum, büyük oğulları ve benim büyük oğlumun Kırklarelinde aynı okulda okuyor olmaları müthiş bir tesadüf oldu, şimdi kısmetse çocuklarımızı tanıştıracağız birbirleriyle.:) Özellikle çektiği doğum fotoğraflarıyla çok etkilendiğim http://www.duslerdenizi.blogspot.com/  yakından tanımak güzeldi, izin verirlerse ufak kızlarını yanaklarından öpüyorum ve eşine çok selam yolluyorum. O kadar çok güzel anlar yaşandıki atlayıp haksızlık yapmaktan korkuyorum zira aslında yazılacak o kadar çok şey varki, değişiktatların blogunda dediği gibi anlatılmaz yaşanır tadında bir gündü. Resimlerin üstünü tıklayarak büyültebilirsiniz.

26 yorum:

Unknown dedi ki...

Mesut Bey;
Sizler adına gerçekten çok sevindim
bu buluşmaya katılmakta kısmet olmadı
olsun inşallah başka sefere dostlar
la tanışma fırsatım olur.
Sevgiler...

Gönül dedi ki...

selam.....benim içinde çok güzel ve keyifli bir kahvaltı keyfi oldu....sizleri tanımak güzeldi...erken kalkmak zorunda kaldım yinede gelmeye değerdi....yeni buluşmalarda görüşmek umuduyla..sevgiler

obez ve şişman bir sevgi dedi ki...

güzel ve kalabalık geçmiş sanırım. bizi davet eden olmadı :)

stuven dedi ki...

umarım akşam organizasyonları da yapılır:))

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Gözlerim doldu. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Çok istediğim bir toplantıya katılamadım. REsimleri gördüm ve içim gitti.

Malesef çok rahatsızlandım. Mart gribi benide vurdu. Ve hesapta olmayan işler çıktı. Ama sizleri o resimde görmek beni çok duygulandırdı. Özellikle ece ile tanışmayı onu ve eşini daha yakından tanımayı çok arzu etmiştim. Ama resimlerini gördüm. Valla üzgünüm. ve çok kıskandım. Bir yandan da sizin adınıza çok sevindim.

Nice güzel buluşmalara tabii benimde içinde olduğum.
SElamlar hepinize.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Mesut bey çok güzel yazmışsınız sizlere layık olabildiysek ne mutlu bize.inanın ece hanımlarla konuşunca sizler biz çok mutlu olduk yalnız kaldınız sandık hatta keşke bizim erkek bölümüne gelseydiniz diye düşündük :) ama şükürki güzel geçti.Çok teşekkürler katıldığınız için..Çok sağolun

NiLaY dedi ki...

Mesut bey oncelikle sizinle de tanismak ve sohbet etmek cok buyuk bir keyifti benim icin bunu belirtmek isterim :) bu bulusmada emegi gecen herkese tesekkur etmek isterim ben de, cunku sayelerinde yeni dostluklar kuruldu :)) opucuklerinizi ve selamlarinizi sahiplerine ilettim, cok tesekkur ederiz :)

Adsız dedi ki...

güzel bir buluşma olmuş...

Ece dedi ki...

BİRAZ ÖNCE GELDİK EVİMİZE :)))HALA BUGUN Kİ BULUŞMANIN SICAKLIGI VE MUTLULUGU VAR ÜZERIZDE VE BLOGU DAHA ÇOK SEVIYORUM VE BUGUN ORADAKI VE GELEMEYEN ARKADASLARI ÇOK SEVIYORUM.EŞİMDE BAYAGI MUTLU OLDU:)))ASLINDA O KADAR ÇOK ŞEY YAZMAK İSTIYORUM AMA ŞU ŞIMARIK MUTLULUGU BIRAZ ATAYIM ÜSTÜMDEN:) EMEGI GECEN VE GELEN TÜM ARKADASLARA SEVGILERIMI SUNUYORUM VE ONUNCU KÖYÜN ADAMI SİZİNLE TANIŞMAK BÜYÜK MUTLULUK
SEVGI VE SAYGILARIMLA

KİANA dedi ki...

Güzel bir haftasonu diliyorum. Yaşamış olduğum bu hikayeyi beni anlayarak paylaştığınız için teşekkür ediyorum. Her insan için her saat bir hikayedir. Kimisi içine atar içi buz olur, kimide benim gibi tutar tutar bir yerde çözülür. Bu da bunlardan biriydi işte.Yoksullukla geçirdiğim genç kızlığımda unutmadığım çok hatıram var.. İlerde belki.. Saygılar Onuncu Köyün Adamına..

KİANA dedi ki...

Hep hayal ederdim blogcuda birşeyler paylaşırken. Bir arkadaşımla tanışmak nasip oldu.. Ama sizler ne kadar büyük bir organizasyon yaparak bir araya gelmişsiniz. Keşke Ankara grubu da bir araya gelse. katılmayı çok isterim..

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

merhaba bende ekledim sizi teşekkur ederım.fotoğrafları eklemişsiniz ama arkadasım çiğdemle yalnız olan fotografı oradan kaldırırsanız sevinirim.cok yakın ve sadece ıkı kışının olması dıkkat cekıyor.rıca edecegım.:)

muko dedi ki...

çok güzel bir buluşma olmuş ne güzel...

aysema dedi ki...

Ne güzel olmuş, fotoğraflardan bu hissediliyor. Hep böyle güzellikler olsun.

Unknown dedi ki...

ne güzel olmuşşş

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bir İzmirli olarak katılamasamda blogcu arkadaşlarımın buluşmalarını etkinliklerini keyifle okuyorum. Belki bir gün belli olmaz bende İzmirden katılırım neden olmasın.Yazılarını tariflerini okuduğum hatta kimi ile telefonla görüştüğüm arkadaşlarımı tanıma fırsatına erişirim .İzmirden selamlar....

Adsız dedi ki...

Efendim, merhabalar.

Sanal dostluğu, fiziki alemde biraraya gelerek pekiştirmek ve kaynaşmak elbette çok güzel bir olay. Bu tür dostlukların samimiyetine inanan, düzenleyen ve katılan tüm blogger'leri kutluyorum.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

Nurdan'dan dedi ki...

yorumunuz ve fotoğraflardan sonra orda olmamak beni üzdü :(

keditasması dedi ki...

Çok güzel.Ortamın sıcaklığı her kareye yansımış :)Afiyet şeker olsun efem ;)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Resimlere tek tek baktım.O sıcaklık resimlere yansımış.Dostlukların kalıcı olması dileğiyle.
Selamlar...

keditasması dedi ki...

Mimledim sizi,kabul ederseniz bir de ödülünüz var ;)

Unknown dedi ki...

şanslısınız :)

blog yazarları buluşmaları dedi ki...

güzel düşünce ve dilekleriniz için teşekkür ederim mesut bey.. daha güzel daha muhabbetli günlerde birarada olmak dileği ile.. gelemeyen arkadaşlarımızı da başka seferlerde tanımak ve tanışmak adına takipte olun yeni buluşmalar olacak :)

sevgi ve selamlar..

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

teşekkür ettim Mesut Bey anlayışınız için.:)sağlıcakla kalın

Nilgün Komar dedi ki...

yeni buluşma günü çoktan belli oldu canlarım.. herkese duyurulur... :)))

sevgiler...

Zeugma dedi ki...

Ne güzel !
Siz bunu sık sık yapın gerçekten, hepiniz aynı şehirdeyken...


* * *

Bloguma bıraktığınız mesajı okudum. Duygu yorumlarını açtığında bakarım.Yapabileceğim bir şeyse seve seve diyorum...

Sağlıcakla kalın...