2 Mart 2010 Salı

GÖREBİLİYORMUSUNUZ? :)


 BİRAZDA EĞLENCE OLSUN.:)


19 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Hepsini gördüm. Aramak çok zevkli oluyor gerçekten. Teşrkkürler.
Sevgiyle kalın

Unknown dedi ki...

Mesut Bey;
Sadece birinci resimi çözemedim.
-3 kadın burun ve gözler
-Bebek ağacın dibinde
-Öpüşen çift gülün goncasında
Sevgiler:))

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

evet evetgördüm! çok güzeldiiii :)

Pabuc dedi ki...

1.Resimdeki insan yüzlerini mi :)
2.Resimdeki 3 nü resmimi :)
3.Resimdeki bebek yüzünü mü :)

hı hı gördük ,enteresan bi çalışma paylaştığınız için tşk.

NiLaY dedi ki...

3. yü göremedim ben :)

keditasması dedi ki...

Hemen hepsi çok iyi saklanmış,ama görmemek imkansız.Biraz dikkat sadece.Teşekkürler.

gülsen VAROL dedi ki...

bunları görebilmek için sadece GÖZ'e ihtiyaç var sevgili onuncu köyün adamı!
Peki, sen kendi içindeki resimlerin neleri görüntüleyebildiğini çözdün mü?

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Gördüm gödüm:::)))

Newbahar dedi ki...

Çok güzeller...
Böylesi ayrıntıları gizlemek her babayiğidin harcı değil.
Öte yandan bakmakla görmek arasında ki o ince çizgiyi hatırlattı bana.

Saygı ve selamlar

ezgilimelodi dedi ki...

Gördüm:)

MaSaL dedi ki...

Evet hepsini gördüm (:

Daha öncedende görmüştüm bunları :D

Unknown dedi ki...

3.resim hariç hepsini gördüm

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Gördüm hepsini:)Severim illüzyon resimleri:)

stuven dedi ki...

evet gördüm:))

Adsız dedi ki...

bende 3ü gec cözenlerdenım :) ılgıncmış.

Çınar dedi ki...

:)) çok eğlenceli gerçekten

Sevgiler

mavi dedi ki...

1.resimde 11 yüz saydım ben.
2.resimde çok hoş bayanlar var.
3.resimde ki bebek sanırım o suyun kenarındaki sevgililerin bebeği olsa gerek.
Çok güzeldi hepsi teşekkürler.

Zeugma dedi ki...

1.resimde 8 kişi saydım ben:)
Hiç de belli olmuyor..
En alttaki bebek bariz..Kocaman..
Güzel ve eğlenceli..
Teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Merhaba Aziz Dostum. Ağaçtaki insan başlarını gördüm. Ama, Einstein'ın resminde hiç birşey göremedim. Manzarada da sadece bir saklı resim görebildim.

ERmeğinize ve yüreğinize sağlık, arada sırada böyle eğlenceli paylaşımlar da çok güzel oluyor gerçekten. Teşekkür ederim.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.