31 Mart 2010 Çarşamba

BUDA BENİM PATATES MÜCVERİM.:))

Ah yemek blogu arkadaşlar başıma iş açtınız.:) Dün patates mücveri gördüm tarifi kolay geldi, e patatesin hemen her türlüsünüde severim denemek şart oldu.:) Patatesleri gayet güzel rendeledim, suyunu sıktım aldım, maydanozu doğradım evde dere otu yokmuş gittim aldım geldim.:) Sonra onuda ufak ufak doğradım, karabiber, oldukça pul biber ve 2yumurta kırıp çırpıp onuda kattım harcı elde ettim, iki kaşık un yazıyordu eh iyi onuda kattım fakat çok sulu gibi geldi az bişi daha katayım dedim katıp karıştırdım, yağı iyice kızdırdım kaşıkla dökmeye başladım, gayet güzel kızaran tarafı çevirip diğer yüzünüde kızarttım, görüntü fena değildi.:)
Sıra ilkini tatmaya geldi.:) Güzeldi güzel olmasına ama unu fazla katınca biraz çörek gibi oldu ya.:))
Mercimek, etli kuru fasulye, pilav ve kadayıf tatlısına kafayı takmıştım onları çok iyi yapıyorum artık uzmanlaştım.:)) Sıra patates mücverinde uzmanlaşmaya geldi.:)) Yalnız benim çok kötü bir huyum var tarife hiç sadık kalamıyorum herşeyi ekliyorum.:)) Gerçi bazen çok güzel tadlarda çıkmıyor değil.. Eh bu akşam yine denicem bakalım nasıl olacak.:) Ah yemek blogcu arkadaşlar ah başıma neler açıyorsunuz.:))

37 yorum:

Unknown dedi ki...

Mesut Bey;

Harikasınız sayfanızda yemek gör mek harika bir keyif.Ellerinize sağ
lık sevgiler...

NiLaY dedi ki...

Süpersiniz onuncu köyün adamı, keyifle okudum mutfak maceranızı :) hadi bakalım ne diyelim patates mücverinde uzlaşmada kolay gelsin sizlere :))

Neşetuana dedi ki...

Afiyet olsun.Ekleme malzemelerle yeni tariflerde geliştirebilirsiniz.:)

keditasması dedi ki...

Elinize sağlık ;)

aysema dedi ki...

Afiyet olsun...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

WAllahi maşallahınız var. bu yemek blogları benimde iştahımı açıyorlar. Ne deseniz haklısınız.

Adsız dedi ki...

Harika görünüyor ama keşke fotograf daha da büyük olsaydı:) Ellerinize sağlık...

MAVİ TUTKU dedi ki...

derya; Teşekkür ederim. valla sizlerin bloglarında öyle güzel yemekler görüyorumki mahrum kalmak hoşuma gitmiyor bazılarını, en azından basit olanlarını deniyorum bazen.:) Sevgiler..

MAVİ TUTKU dedi ki...

NiLAY; :) Çok teşekkür ederim.:) Blog tam hayatın çeşnisi oldu ne ararsanız var.:) Evet evet bundada uzman olucam, parmaklarını yicek ikram ettiklerim.:) :P

MAVİ TUTKU dedi ki...

tuana; Sağolun..bazen çok acaip şeyler çıkıyor hiç olmayacak şeyler katıyorum kuralların dışına çıkıp, ama bazende yeni bir tat çıkabiliyor.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

keditaması; Teşekkür ederim. Hep pizza yerim diye çok korkuyorum.:) ;)

Saglıklımutfak dedi ki...

Süper vallahi Mesut bey. Harikasınız tebrik ederim . Tarif sadık kalmayın canım bir şey olmaz belki daha farklı lezzetler yakalaya bilirsiniz. Devamını bekliyoruz:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

aysema; Teşekkür ederim..

MAVİ TUTKU dedi ki...

YETENEK-SİZİN; Yok öyle pek marifetli değilimdir, ama olmaya çalışıyorum.:) Gerçekten çok iştah açıcı yemekler oluyor değilmi bloglarda.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Elvan; Görüntü çok fena değil, çok fazla süsleyemedim sunum için. Resim büyük olsa kusurlarım çıkardı böyle iyi.:) Teşekkür ederim..

Yeşim dedi ki...

Harikasınız :) Okurken keşke benim eşim de yapsa dedim içimden :) ellerinize sağlık afiyetler olsun.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Hilalland; Teşekkür ederim sağolun.:) Aman efendim sizlerin yanında lafım olmaz ben görüyorum neler neler yapabildiklerinizi.:)
Faskat değişik lezzetler konusunda haklısınız, ilk bir kaçını bozuyorum acaip şeylerde çıkıyor ama bazılarını çıkarıp bazılarını ekleyip sonra farklı bir hale getiriyorum.:)
Devamı gelecek sanırım bu gidişle, hep sizlerin yüzünden.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Yeşim; Teşekkür ederim.:) ya aslında her erkeğin bir kaç şeyi bilmesi güzel birşey. Eskiden de ufak tefek şeyler yapardım ama yaranamazdım ki.:) Şimdi daha çok şey öğreneceğim bakalım ne olacak.:)
İnşallah eşinizde başlar.:)
Sağolun.:)

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Msut abi ev adamı olmuş önlüğünü takmış mutfak abi olmuş :):)

Ama varya süper görünüyo eline sağlık. Valla uzman oldun yemek konusun da maşallah. Seni alan yaşadı :)

Sevil Şahin dedi ki...

ellerinize sağlık afiyet bal olsun
artık sayfanızda yemek göreceğiz sanırım :))

nily21 dedi ki...

Ben de sizden kıskandım şimdi akşam gidip deneyeceğim galiba :))

stuven dedi ki...

hii:)) ellerinize sağlık. kızartmayla uğraşmayın fırında yapın:)

Pilli Petro dedi ki...

ben direkt acıkıyorum o an yapma fırsatım da olmayacağı için öyle baktığımla kalıyorum. bu bana yapılmaz ki yaw :)

ellerinize sağlık bu arada, afiyet olsun :)

Rakunt ideas dedi ki...

Süper olmuş derim.Maşallah Mesut bey size bu yakışırdı:)) ellerinize sağlık diğer yapımlarda da daha iyi olacağınada eminim

GÜL dedi ki...

elinize sağlık

muko dedi ki...

ooo süper olmuş,ellerinize sağlık kesinlikle ikincisi daha iyi olacak emin olun.
saygılar...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Nasıl yani Mesut bey? Tutturana kadar her akşam mücver mi var menüde:-)
Valla fotoğrafda gayet güzel görünüyor. Elinize sağlık.
sevgiler.

Newbahar dedi ki...

Benim babamda çok güzel kuru fasulye yapaaarrr:))

Bir erkeğin mutfağa girip yemek yapması diğer hemcinslerince garip karşılanır. Aslında olağan ve olması gerekn bir durumdur değil mi?
Heleki yalnız yaşıyorsa. Bu konuda ki cesaretinizden dolayı sizi alkışlıyorum. Çocuklarınız size geldiğinde aç kalmayacak :))

Selamlar

Adsız dedi ki...

Merhaba Onuncuköyünadamı.

Üçüncü kez yeniden hesap açıp bloğumu oluşturduktan sonra nihayet blog sayfam düzene ve eski haline döndü. Bu aksilikler yetmiyormuş gibi 1,5 gün de bozulan bilgisayarımı tamir etmeye uğraştım.

Dua Halkası isimli açtığım yeni bloğumu da ziyaret edip, yorum yazmışınız. Çok teşekkür ederim. Sağolun, varolun.

Mutfak'ta yemek yapmayı asla beceremem. Hobim de olmadığı için de hiç denemedim. Aslında ufaktan ufaktan öğrenmek lazım. Bir başımıza kaldığımız zamanlar da zorlanmadan en azından bir çorba, makarna ve pilav pişirebilmeliyiz değil mi?

Zaman zaman mutfağa eşimin yanına gider ona yardım ederim ama, bu yemek pişirmeyi öğrenmek boyutunda değil.

Patetes Mücver'i yemeğiniz de çok güzel ve lezzetli olmuştur muhakkak. Elinize sağlık ve afiyetle yiyin inşallah!

Allah size kolaylıklar versin, Allah sizin yar ve yardımcınız olsun. Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Elinize sağlık.
Afiyet şeker olsun.

. dedi ki...

Ellerinize sağlık, ben de denemeliyim...

Nurdan'dan dedi ki...

tariflere kendi katkılarınız olması ,bu yolda iyi adımlarla ilerliyorsunuz demektir :)))

Asuman Yelen dedi ki...

İlk defa işitiyorum.Ama malzemenin patates olması lezzetli olması için yeter bence. Resmi daha büyük görebilseydik keşke. Emeğinişze sağlık.

Beyaz Kkelebek dedi ki...

Tebrik ederim sizi.Ellerinize sağlık.

mehbup dedi ki...

Elinize sağlık..Acaba bugün nasıl oldu?

Patatesli kek de çok güzel oluyor..
Afiyet olsun..

Hamiyet dedi ki...

ohhh ellerinize sağlık, afiyetler olsun... Keşke tüm erkekler birazcıkta olsa mutfağa sizin gibi girse ama bir çoğu hazıra konma peşinde :)

Adsız dedi ki...

Yanlışlıkla bir hesabımı silmemle birlikte birçok olumsuzluklar yaşadım. Her seferinde sizleri ziyaret edip, yeni bir blog adresi veriyordum. Artık sizleri ziyaret ederek yeni bir blog adresi vermeye yüzüm kalmadığı için kimselere uğrayamadım. Blogcu'dan beri iki arkadaşım vardır. Biri Newbahar, diğeri Kiana'dır. Bir ara birkaç arkadaşa adsız yorum yazmaya gayret ettim ama demek ki becerememişim.

Bu aralar bir de İstanbul'a gidip gelmek zorunda kaldım.

Bana ulaşmak için gösterdiğiniz gayret ve zahmet için hem özür dilerim, hem de teşekkür ederim.

Recep Altun(ra55)