8 Mart 2010 Pazartesi

8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

Tüm hanımların Dünya Kadınlar gününü kutluyorum. Dünyanın herkes için özellikle kadınlar için daha adaletli bir Dünya olmasını diliyorum. Kadının daha güçlü olmasını, hiç kimsenin esiri mahkumu olmamasını, ekonomik bağımlılığın çaresizliğinde olmamasını diliyorum aynı zamanda. Nazım Hikmetin bu güzel sözlerini bir kadına söylemek ve sen benim helalimsin demek, hayat arkadaşımsın demek kolaydır, bunları samimi içten riyasız yaşatmak marifetttir. Her ilişkinin ikiyüzlülüken uzak bu samimiyet, insanlık ve kadına değer içinde olmasını diliyorum

20 yorum:

Ece dedi ki...

ADALETIN ÇARKI TEK TARAFLI DÖNDÜRÜLMEYE DEVAM ETTIKÇE KADINLARIMIZIN HAKLARI ASLA KORUNMAYACAK VE BIR OMUR ACINASI VE KENDILERINE ACIYARAK GECECEK...ASLINA BAKILIRSA O YUZDEN SIRF OLUNSUN DIYE KUTLAMAK TA ISTEMIYORUM CUNKU ORTADA KUTLANACAK BIR SEY YOK...KIMSE 4-4 LUK BIR HAYAT BEKLEMIYOR AMA SINIRLARINDA BU KADAR ZORLANMASI IYI DEGIL...
SEVGILER

Saglıklımutfak dedi ki...

Siz beylerin bu günü bizlerle birlikte kutlamaları çok daha keyifli oluyor. Çok teşekkürler Mesut bey. saygılar

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

DÜnya Kadınları gününü bu kadar anamlı sözlerle kutladığınız için çok teşekkür ediyorum.

Bende sizin, yakınınızda, çervenizde değer verdiğniz sizin için önemli tüm kadınların Dünya kadınlar gününü kutluyorum

Pilli Petro dedi ki...

teşekkür ediyorum ben de kendi adım :)

Benhurum dedi ki...

Bu özel günlerde bizleri yalnız bırakmadan ve böylesi yürekten kutlamanız inanın çok mutlu edici biz hanımlar için, teşekkürler.

Sizinde tüm hanım yakınlarınız ve akrabalarınızın Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun, esenlikler dilerim...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Nazım'ın en sevdiğim şiirlerinden biri ile kutlamışsınız günümüzü. Teşekkürler. sevgiler.

Yeşim dedi ki...

Mesut Bey, nezaketiniz ve günümüzü kutladığınız için teşekkür ederim. Sizin gibi düşünen erkeklerin çoğalması dileğiyle...

stuven dedi ki...

teşekkür ederiz:)

Newbahar dedi ki...

Niceleri vardır ki bu günün anlamını ve önemini bilirlerde, bilmemezlikten, anlamamazlıktan gelirler.
Kutlamalardan sonra, 9 Martta ne değişecek? Ben hiç değişen bişeylere şahit olmadım.
Kadın, nerde, nasıl, ne şekilde görünüyorsa yarında o şekle bürünmeye devam etti.
Kadın, hiçbir zaman hak ettiği değeri görmedi.
Bana göre bu tarihin hiçbir önemi yok. O yüzden bloğumda da bu konu ile ilgili birşey yazmadım.
Belki de bu günü 8 Mart yapan kadın işçiler için bir anma olabilir.

Saygılarımla

tosbagalar dedi ki...

Teşekkür ederiz çok güzel cümlelerdi.

keditasması dedi ki...

Teşekkür ederim.Erkek egemen toplumdan kurtulma temennisiyle.

KİANA dedi ki...

Merhabalar. Çok teşekkür ederim.Çok naziksiniz.Görüşmek dileğiyle..
http://fistaniyegah.blogspot.com

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Bugün çok sinirliyim arkadaş çok..

Bugün "Dünya Kadınlar Günü" diyorlar.Kınıyorum,kızıyorum.yine isyanlardayım arkadaş.Ne demekmiş kadınlar günü?Onlar olmasaydı kimi dövüp,eziyet,naz yapacaktık.Onlar olmasaydı,biz kahvede,meyhanede zevk yaparken,kim tarlada çalışıp ekinimizi biçecek,paramızı cebimize koyacaktı?Onlar olmasaydı,bebelerimizi kim besleyecek,büyütecek,önümüze aş koyacak,gece koynumuza girecekti?Onlar olmasaydı,kim sabahın beşin de kalkıp fabrikalarda çalışacak,otuzuna gelmeden göçüp gidecekti?Onlar olmasaydı,bizim suçumuzdan erkek çocuk vermedi diye kimin üzerine kuma getirecektik?Onlar olmasaydı,kimi beşikkertmesi yapıp,daha on ikisine gelmeden kuzen oğlunun koynuna sokacak veya berdele verecektik?Onlar olmasaydı,kim pazarlarda,çarşılarda,şirketlerde ezen erkeklerle omuz omuza çalışacaktı?Onlar olmasaydı,öfkemizi,hırsımızı kimden çıkartıp,ölesiye kimi dövecektik?Onlar olmasaydı,et pazarında kimler dört ekmek parasına delikanlılarımıza hizmet verecekti?Onlar olmasaydı,kimin emeğini bu kadar kolay sömürebilecektik?Onlar olmasaydı,kimler Kur'an kurslarına,hacılara,hocalara,falcılara gidip Arap sermayesine katkıda bulunacaktı?

Hadi bunlardan da geçelim arkadaş;onlar olmasaydı Kurtuluş Savaşı'nda emperyalistlere kimler şamarı nasıl atacaktı?...Vatan kurtuldu da iyi mi oldu sanki?Şimdi yönlerimizde rengarenk bayraklar,bulvarlarımızda rengarenk yabancı bayanlar dalgalansaydı kötü mü olurdu yani?Çok kızıyorum,çok kınıyorum bu kadınlarımızı arkadaş.İşte bunun için karınlarından bebeyi,sırtlarından sopayı eksik etmeyelim.Suçu olsun olmasın her gece basalım sopayı,nasılsa bilmediğimiz bir suçu vardır onların.

Çünkü onlar bizim kadınlarımız,
doğuştan suçlu kadınlarımız!

Jivago

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Teşekkür ederim:)

Nurdan'dan dedi ki...

Hem Nazım a hem sana teşekkürler:)

sufi dedi ki...

Sevgili onuncuköyün adamı;senin hayatındaki kadın da: Ne o, ne bu, ne döşek, ne köçek, ne ayal ,ne vebal kolun bacağın yavrun, annen karın, kız kardeşin va hayat arkadaşın olsun dilerim.Mesut ol daima. Sevgilerimle.

Çınar dedi ki...

Güzel dileklerinizin birgün gerçek olmasını umut ediyorum. Çok teşekkürler.

Sevgiler

Zeugma dedi ki...

Ne güzel söylediniz.
Aynen katılıyorum düşüncelerinize..

Böyle bir post düzenleyip Kadınlar Günü'müzü kutladığınız için de teşekkür ediyorum..

Sevgi ve saygıyla...

Hamiyet dedi ki...

İçten cümleler için teşekkür ediyorum. Dilerim kadınlarımız için yarınlar daha umut dolu olsun.

Bu arada sizi izninizle izlediklerim arasına alıyorum.
Hayırlı geceler diliyorum.

mehbup dedi ki...

Teşekkür ediyorum.İyi akşamlar