5 Mart 2010 Cuma

YENİ BİR BLOG

Çok geniş bir blog dünyası var doğrusu. Her konuda yazanlar, alıntıları paylaşanlar, resimlerini, çalışmalarını el emeklerini, mutfak becerilerini sergileyen arkadaşlar var. Her bir blogtan yararlanmamak mümkün değil.. Ve bence insanın ufkunu genişleten çok güzel bloglarda var, insana katan, insanı düşündüren.. Ben bu dünyayayı büyük bir aile ve sıcak, dostça fikir alışverişlerinin yapıldığı bir ortam olarak görüyorum, ve aramıza yeni katılan blogcu bir arkadaşa hep birlike HOŞGELDİNİZ diyelimi diyorum.. Eminim farklı paylaşımlarınızla yeni bir renk olacaksınız.

http://keditasmasi.blogspot.com/  hoşgeldiniz.

11 yorum:

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

izlemeye aldım paylaşım için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Merhaba Onuncuköyünadamı, ne demek tabi biz de paylaşırız. Blog dünyamız zenginleşir. Mozaik renklerimiz artar ve bizler de mutlu oluruz. Duyurduğunuz ve paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Sizin bloğunuz nezdinde ayrıca hoş geldiniz diye bir karşılama selamını da buradan bu vesileyle göndermek istiyorum.

İyi ve mutlu bir haftasonu geçirmeniz dileğim ile sağlıcakla kalın.

keditasması dedi ki...

Teşekkür ederim Onuncu Köyün Adamı.Güzel jestti.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Kitabın kötüsü olmadığı gibi blogunda kötüsü yok bence!bilmiyorum belkide bana rastgelmedi.Yeterki güzellikleri almak istesin gönlümüz.
Paylaştığın blog için teşekkürler kedi tasması ilgimi çekti hemen bakıyorum...

bilge dedi ki...

zaten izliyordum hoş gelmiş paylaşımınız içinde teşekkürler..

mehbup dedi ki...

Paylaşımınız için teşekkür ederim..
İyi tatiller.

Adsız dedi ki...

Bloğuma yaptığınız ziyarete ve yazdıklarımızı daha bir anlamlı kılan o güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim.

Esen kalın.

oyumben dedi ki...

Dedim. oh.

Adsız dedi ki...

Ayaküstü yaptığınız ziyaret için çok teşekkür ederim. Çok memnun oldum.

Esen kalın.

Caprice Brunch Blog Yazarları Buluşması dedi ki...

Blogunu izlememe aldım.

Mesut bey gelmek istiyordu gelecekmi acaba arkadaş?

sizde gelecekseniz bize bilgileri mail edermisiniz :)

capricebulusmasi@gmail.com

12 gün kaldı büyük buluşmaya :)

İyi Günler

aslan dedi ki...

Aramıza yeni katılan blogcuları tanıtma fikriniz son derece güzel bir olay.Her blogcunun sizin gibi iyi niyetli paylaşımcı duygular taşımasını dilerim.
Dostlukla...