30 Haziran 2010 Çarşamba

ORTAYA KARIŞIK.:)

16 yorum:

Sevtap dedi ki...

ohoh çok güzel resimler bunlar.Dede çok şeker rahmetli dedeciğime benziyor bir sakalı yok

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

BAYILDIM BEN BU ORTAYA KARIŞIĞA:)))

Sazan dedi ki...

Ev işi tamam :) İlk olmasa bile bundan sonraki ikinci geziye yetişmeye çalışırım artık... Sevgiler...

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Son zamanlarda gezi yazılarınız çok hoş kendiniz den belkide yeni bir ben yarattınız. Devamı hep gelsin inşallah.

Resimler çok hoş.

MAVİ TUTKU dedi ki...

karabidikim; Dedeye bende bayıldım. Biz geçerken yol kenarında dinlenmek için oturuyordu, resim çekileceği zaman anında bu pozu aldı..eski resimlerde hep böyle pozlar vardır bilirsin.:) Ah dedecim ya.:)

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.

MAVİ TUTKU dedi ki...

NEŞELİ GÜNLER; Her andan bi resim oldu bu postta.:) Teşekkür ederim.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Sıradan Bir Sazan; Ev de tamam demek, harika sizin adınıza sevindm herşey bir bir yerine geliyor.:) h inşallah beklerim efem.:) Bu hafta sonu Bolu yayla yürüyüşü var ben katılamayacağım ama sonrakine kesin Allahın da izniyle.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

SİYAH KELEBEK; Sevgili kardeşim hislerine hep bayılmışımdır, bir şekilde hep doğru tespitler yapıyorsun. Evet haklısın aynen öyle. Büyük bir yıkımdan farklı yeni bir ben yaratıyorum. Hayatın derinliklerinden sıkıldım yeryüzüne vurdum kendimi, her zaman bana iyi gelen....
Teşekkür ederim.

Aşk Meleği dedi ki...

harika bir gezi olmuş, bol oksijenli, nekadarda ihtiyacım var :(

Nihan dedi ki...

burası harika bir yermiş.varlığından haberim olduğu için şanslı hissediyorum.sevgiler.

KİANA dedi ki...

Selamlar; Ortaya karışık gerçekten çok keyifli olmuş..lafa söze hacet yok. Görünen köy surası:))
Ben bloglarıma girmiyorum uzun zamandır. canım hiçbirşey istemiyor. herhangi bir sorun yok. Garip bir isteksizlik bu bende anlamadım. neyse dönerim herhalde.. sevgiler..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Aşk Meleği; Bu geziler bana iyi geliyor gerçekten..çok güzel birer kaçış oluyor. İnşallah en kısa zamanda sizde daha iyilerini yaşarsınız.
Sevgiler..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Nihan SARI; Bilecikten biraz derinlerde bakir güzel bir yer bende beğendim. Hele o eski köy harika.
Sevgiler..

MAVİ TUTKU dedi ki...

KİANA; Teşekkür ederim.:)
Evet girmediğinizin farkındayım, ve o dönemi iyi bilirim. İnşallah en kısa zamanda geçer.
Sevgiler..

keditasması dedi ki...

Bizim çiftliğe de buyurun bir gün,kiraz yemeye ;)

okur-yazar dedi ki...

Ooooo kirazı dalından yemeyeli çok oldu.Bakın,olan var olmayan var.Yapmayın etmeyin.Canımız çekiyor arkadaşım ama:))