8 Haziran 2010 Salı

BAŞLIYORUZ, YAĞMURA YAKALANIYORUZZ, YÜZÜYORUZZ




14 yorum:

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

AH O KAYIKTA BENDE OLSAYDIM ,EŞİMLE AÇIK SAZLIKLARA YOL ALSAYDIM:)))
SÜPER EGLENMİŞSİNİZ GİBİ GÖRÜNÜYOR KISKANDIM AMA.
BEN HİÇ NİLÜFER ÇİÇEĞİNİ CANLI GÖRMEDİM..
ÇOK GÜZEL YA...

Unknown dedi ki...

Çok güzel yerler....
:-)

Adsız dedi ki...

Ne güzel fotolar,gerçekten imrendim..Sevdikleriniz ile böyle harika günleriniz bol olsun..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

nasıl keyif almışsınız belli fotoğraflardan.

Berrin dedi ki...

nilüferler harika görünüyor :)
kanolara bakmak bıle sıkıntı verıyor bana, dar ve sıkısık oldugundan, bu hissi sevmıyorum cunku :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar Efendim,

Yağmur kano keyfinizi artırdı mı, yoksa kaçırdı mı bilmem ama? Yüzmek zorunda kaldığınıza göre, pek başarılı bir kano gezisi olmamış galiba. Herşeye rağmen çok keyifli bir gün geçirdiğiniz söylenebilir.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Neşeli Günler; İlk fırsatta eşinizle bir kano turu yapmalısınız..eşiniz uzanır bir nilüfer koparıp size hediye eder, hem yakından görmüş olursunuz, hemde çok güzel bir gün ve anı olur.:)
Gerçekten çok güzellerdi..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Tuğba; Durusuyu oldum olası çok severim, kano turunu ilk defa yaptım ama, çevresini çok gezmiş, piknik yapmıştım.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Odil Sezen Metin; Teşekkür ederim..ve amin diyorum, inşallah.

Sizde sevdiklerinizle Odilinizle hep mutlu huzurlu olun inşallah.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Ordan Burdan Hayattan; Çok güzel keyifli bir gündü gerçekten.genel olarak güzel günler yaşamıyorum ama böylesi kaçışlar iyi geliyor doğrusu.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Berrin; Harika ötesiydi nilüfer çiçekleri..yemyeşil kaplamışlar gölün yüzeyini..
Aslında dar ve sıkıntılı değil, aksine özgür güzel ortam bence muhakkak deneyin.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

ra55; Yağmur keyfimizi arttırmadı pek aslında..gerçi bizler yedeklerimizi hazırlamıştık ıslansak bile sorun yoktu ama diğer grup hazırlıksız olunca yağmurdan kaçınmak ve turu erken bitirmek zorunda kaldık.

Yüzmek derseniz..gölün suyu oldukça sıcak ve güzeldi, ben ve macera seven iki arkadaş yağan yağmurun altında yüzmek istedik ve bu keyfimizi oldukça arttırdı doğrusu.
Evet hamdolsun çok güzel bir gündü.

Mimosa Café dedi ki...

ne kadar güzel bir yer burası. fotoğraflar da harika.

mandalincikmazi dedi ki...

Doğayla iç içe olmak vakit geçirmek çok güzel..
Keyifli bir gün geçirmişsniz ne güzel imrendim ....