23 Haziran 2010 Çarşamba

KİRAZLIDERE YÜRÜYÜŞÜ RESİMLERİ-1 (Devamı vaarr.:)

10 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Hani bir kelam vardır ;
Yediğin içdiğin senin olsun sen gördüklerini anlat ! diye..
Gördüklerinizi resimler halinde sunmuşsunuz bizlere nede iyi etmişsiniz..
Ne güzel yerler var gezilesi görülesi ..
Canım VATANIM CENNET den bir parça !
Teşekkürler MAVİ TUTKU...İş yoğunluğunda tatil havasını soludum sayen de !

Kumsal dedi ki...

Görüntüler harika
orda aranızda olmak çok isterdim
imrenmemek el değil böyle bir güzellik karşısında
devamını dilerim

Beyaz dedi ki...

dibimdeki yerleri fotoğraftan görmek beni üzdü...
ama daha yeni sayılırım burada bizde gideriz inşallah bir gün

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Doğayla içiçe olmak kadar güzel bir ortam daha olamaz. Resimlere gıpta ile baktım. Her hafta 22 kilometre yol yürürüm. Ayaklarıma sular toplanır. Ama yine de yürümeğe değer.
Bu güzel faaliyetlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim. Artık sizin adınız Mavi Tutku oldu. Mavi Tutku belki de Onuncuköyünadamının soyadı mıydı?
Hoşçakalın.

Zeugma dedi ki...

Ne iyi ediyorsunuz..
Harika zaman geçiriyorsunuz gerçekten..
Sizin adınıza mutlu oluyorum..
Sevgiyle kalın..

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

harıka fotograflar.gitmek gerek:)

ruhum dedi ki...

tek kelime diycem size:
muhteşemler

keditasması dedi ki...

Allah keyfinizi artırsın :)

ANKARADAN dedi ki...

evet bencede paylaşım güzel birde paylaşabilsem..ya ben bloglara girsem bile yorum yapamıyorum yaptığım yorumlar benim bloğumda yayınlanıyor sanırsam...ben bu bloğa hakim olamadım bir türlü anlaşamıyoruz yaa..yetiş abiii imdaaatt

noodles kalafatt dedi ki...

keşke birde güzergah haritası olsaydı