3 Haziran 2010 Perşembe

ACELLE YAYLASINDAN SULTANPINARA YÜRÜYÜŞ

Pazar günü çok güzel bir gün daha geçirdik doğayla başbaşa. Sakarya Akyazı Kuzuluk tarafında Acelle yaylasından başladı yürüyüşümüz. Hava oldukça sıcak ve güneşliydi fakat doğada o kadar çok buz gibi pınarlar vardıki her fırsatta her birinde durup serinleyebildik buz gibi sularından içebildik. Şapka ve güneş kremi tavsiyesine uysaymışım iyi olacakmış doğrusu.

Yürüyüşün başlangıcında bulduğumuz orman çileklerinden yedik, henüz yaylaya çıkan köylülerle selamlaştık, çok sıcak insanlar.. Rehberimiz havanın çok sıcak olması dolayısıyla dik yokuşlu bir parkur yerine başka zorlu bir parkurdan götürdü bizleri. Yer yer yaylardan, patikalardan, orman yollarından ve kısmende olsa orman içinden gerçekleşti yürüyüşümüz. Doğa müthiş güzeldi, o kadar çok tabloluk manzara vardı ki..

Aramızdaki bir arkadaşın yanındaki CPRS sayesinde tam olarak ne kadar yürüdüğümüz görebildik ve bu tam 17Km. çıktı. Yürüyüşün sonunda o gün rastladığımız tüm sulardan daha soğuk olan 2pınarın ve ufacık bir dereceğin yanında piknik alanı kurduk ve mangal yapıldı. Domatesler, salatalar, karpuzlar, meşrubatlar hazırlandı ve kişi başı büyük bir köfte ve bir adana veya urfa kebaptan oluşan menüyle yorgunluk sonrası güzel bir ziyafet çekildi diyebilirim. Şükür güzel bir gün daha böylelikle bitmiş oldu gece 23.30 gibi evde oldum. Bu hafta durusuda kano gezintisi var. Bu tür sadece keyif turu olacak iki zorlu parkurdan sonra.
Çok iyi bildiğim pırıl pırıl suları olan durusuda kano gezintisi ve sonrası mangal keyfi eminim yine çok güzel geçecek. Gölün soğuk sularında yüzmek bile mümkün olabilir kimbilir..
(Müthiş resimler var ama henüz elime ulaşmadı ne yazıkki)

11 yorum:

. dedi ki...

Ama ama ama böyle de olmaz ki Mesut bey...
Yani yapan var, yapamayan var,insanı böyle ciğerci kedisine döndürmenizin de insafsızlıkla nitelendirilmesine az kaldı sanırım :)))
Şaka bir yana ne güzel günler geçiriyorsunuz,onca sıkıntıdan sonra haketmiştiniz,Allah bozmasın ve devamı gelsin inşallah,yüreğinizden geçen güzelliklere kavuşmanız ve hep iyilerle karşılaşmanız dileğiyle...
Fotoğraflar da bir an önce gelir de gözümüz bayram eder umarım...

Peritozu dedi ki...

Ne guzel anlatmissiniz,fotografta cok guzel ...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

nasıl iyi gelmiştir bu yürüyüş,kıskanmadım desem yalan olur.kimbilir ne güzel fotolarda çekilmiştir...merakla bekliyoruzzz
sevgiler

MAYRI dedi ki...

Bu yürüyüşlere çıkan var çıkamayan var. Kıskanmamak elde değil...

Sefanız olsun.Ne güzel bir gün geçirmişsiniz...

<:))

NiLaY dedi ki...

doğa yürüyüşlerine bayılan biri olarak keike orada olsaydım dedim :)

Beyaz dedi ki...

Mesut bey sanırım aynı yörede yaşıyoruz :)

okur-yazar dedi ki...

Doğayı senin kadar tanıyan bir insanın yanında böyle bir yolculuğa çıkmayı çok isterdim.Kısmet,belki de rehberliğinizden faydalanabilirim.Çok güzel bir gezi olduğu belli.Resimleri heyecanla bekliyorum.

Benhurum dedi ki...

Ooo Mesut Bey, sizde benim gibi eve barka sığamıyorsunuz gördüğüm kadarıyla:D
Ne güzel ve ne kadar da keyifli geçmiş, Allah keyfinizi arttırsın;)
İyi haftasonları dilerim...

Nurdan'dan dedi ki...

Mesut,
bugünü yazmanı sabırsızlıkla bekliyorum,azıcık yüzmek bile beni acaip yormuş,keşke dağ taş tırmansaydım bu kadar yorgun hissetmiyecektim,,ama bu tatlı yorgunluk ,yağmura rağmen ,yaban kazlarının 16 eksik üyesine rağmen çok keyifli bir gündü

Sevtap dedi ki...

ohohohh Mesut bey gezin vallaha kıskanıyorum bakın :) Daha çok gezin inşallah biz zamanımızı boşa harcıyoruz siz değerlendiriyorsunuz tebrikler.

Adsız dedi ki...

Merhabalar efendim,

Siz bu aralar epeyce güzel bir tatil yapmışınız Mesut bey. Eminim siz de stres falan kalmamıştır. Gıpta etmediğimi söyleyemem, imrendim...