1 Temmuz 2010 Perşembe

KARIŞIĞA DEVAM.:)

6 yorum:

keditasması dedi ki...

Teyzeler kimi kaynatıyor acep ;)

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Her bir kare nede güzel şeyler anlatıyor anlamasını bilene..

Mavi Tutku Teşekkürler !

okur-yazar dedi ki...

Süper bir geziye benziyor tez canlı arkadaşım.:))Eğlenmişsiniz,gezmişsiniz,açık havada uyumuşsunuz,köy insanlarına karışmışsınız;peki hani bana,hani bana demezler mi?İtiraz ediyorum,sıra bende ya ama.:))

MAVİ TUTKU dedi ki...

keditasması; Ne tatlılar dimi, öyle başbaşa vermişler neyi kaynatıyolarsa artık.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Sevil(Denizfeneri); Gerçekten her kare başka güzel, başka bir anlam ve düşünce fırtınası var.
Ben teşekkür ederim..

MAVİ TUTKU dedi ki...

okur-yazar; Evet süper bir geziydi. Gerçi derin sulu kanyon yürüşünü yapamadık ama genede çok güzeldi.:) Köy insanları, yemekleri ayrı bir güzeldi zaten en çok onlara bayıldım.:)
E arkadaşım buyur sende gel.:)