1 Temmuz 2010 Perşembe

KÖY HAVASINA BUYURUN.:)

17 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

köyümü özledim :((

Adsız dedi ki...

havası da tertemizdir oraların :)

Deliler Teknesi dedi ki...

İmrendim doğrusu...

keditasması dedi ki...

Toprak yolu tozutmasaydınız yürürken ;) Sevgiler.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Köy havası olsun çamurdan olsun. Büyük şehirden bıkmışız dostum, paylaşımların için sağol.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Mavı Tutku ;
Gıpda ile resimlere tek tek bakmakdayım.
Özenmemek elde değil hani..
Mis gibi tertemiz bir hava sessizliğin kucagında olmak ...işde özüne dönüş bu olsa gerek..

Kimbilir belki bır gun ben de kaçarım bu güzel yerlere...

FFatiHH dedi ki...

bi yağmurun serpiştirmesi vardır..ohhhhhhhh düşününce bile içim ferahlıyor.O nasıl bir kokudur öyle...ben geçtim kendimden bu arada. :)

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

bir köy var uzakta
o köy bizim köyümüzdür
gitmesekte görmesekte
o köy bizim köyümüzdür:)

çok teşekkürler bu güzellikler için emeğinize sağlık...resimlerin sayesinde gitmiş kadar oldum...esen kalın saygılar

MAVİ TUTKU dedi ki...

sevil(birdemliksohbet); Köyünüz neresi bilmiyorum ama umarım çok uzak değildir ve ilk fırsatta gidebilirsiniz sevgili sevil.
Ben şu anda köyümdeyim çocuklarımla.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Ece; Temiz ne demekk tertemiz harikaa.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Deliler Teknesi; Buyurun bir hafta sonu sizde katılın dilerseniz.

MAVİ TUTKU dedi ki...

keditasması; Yok, o güzelliği ve kiraz dolu dalları görünce biz tozuttuk.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

JİVAGO; Bencede. Hemde ne bıkkınlık. Rica ederim.

MAVİ TUTKU dedi ki...

SEVİL(DenizFeneri); Teşekkür ederim sözleriniz için.Gerçekten öze dönmek bu diye düşünüyorum bende. Tertemiz hava, doğal yiyecekler, kuş sesleri, hala "insan" insanlar, herşey çok güzel. Neden olmasın kesinlikle kaçmalısınız.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kısaca Fd; Sabah kalkınca doğanın, ormanların o kokusu harikaydı. Geçilmeyecek gibi değil.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

hikayelerdirgeriyekalan; Rica ederim beğendiyseniz iyi geldiyse ne mutlu bana.:) Saygılar..

YeMeK vAkTi dedi ki...

buyurdum buyurmasınada canım ttail ve huzur istedi benim:)