8 Temmuz 2010 Perşembe

MİRAC KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN ARKADAŞLAR

Bu mübarek günün yüzü suyu hürmetine tüm güzel insanların, güzel isteklerinin kabul olmasını diliyorum.
Rabbim herkesi daha akıllı, mantıklı, güzel yürekli, inanan kullarıdan eylesin ve öyleleriyle karşılaştırsın.
Yıpranmış katılaşmış gönüller güzelliklerle tekrar yeşersin...

Gezinirken bir sitede okuyup hoşuma giden kıssadan hisse..

ALÂÜDDİN ATTÂR (K.S.) ANLATIYOR

Şâh-ı Nakşibend hazreteleri beni kabul edince, kendilerini o kadar sevdim ki, sohbetlerinden ayrılamayacak hâle geldim. Bu halde iken, bir gün bana dönüp;

'' Sen mi beni sevdin, ben mi seni sevdim?' buyurdu.

'İkrâm sâhibi zâtınız, âciz hizmetçisine iltifât etmelisiniz, hizmetçinizde sizi sevmelidir' diyerek cevap verdim. Bunun üzerine:
'' Bir müddet bekle, işi anlarsın' buyurdu. Bir müddet sonra, kalbimde, onlara karşı muhabbetten eser kalmadı. O zaman; 'Gördün mü; sevgi bizden midir, senden midir?' buyurdu.
Beyt:
Eğer mâ'şûktan olmazsa muhabbet âşıka,
Âşığın uğraşması mâ'şûka kavuşturamaz aslâ!

36 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Sizinde kandiliniz mübarek olsun.....

Deliler Teknesi dedi ki...

Sizin de kandilinizi kutluyorum... Allah dualarınızı kabul etsin...

Esin Bozdemir dedi ki...

Bende sizin kandilinizi kutlar, dualarınızın kabul ve hayırlara vesile olmasını temenni ederim.

Tümay Öztürk dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun. Yine çok güzel yazmışsınız:)

Saglıklımutfak dedi ki...

İlginç bir yazı . Bir müddet sonra ne oldu ki muhabbetten eser kalmadı orası eksik gibi geldi. Sizinde kandiliniz mübarek olsun mesut bey selamlar saygılar bizden efendim:)

A-H dedi ki...

"Rabbim herkesi daha akıllı, mantıklı, güzel yürekli, inanan kullarıdan eylesin ve öyleleriyle karşılaştırsın" ne guzel bir dua tum kalbimle katiliyorum :)

Hayirli kandiller...

Yeşim dedi ki...

Abiciğim öncelikle duana yürekten amin diyorum. Harika bir kıssaydı çok teşekkürler paylaştığın için. Miraç Kandili bizlerin de miracına vesile olsun inşallah.

Sihirlitorba dedi ki...

kandiliniz mübarek,dualarınız kabul olsun inşaallah...kıssa da gerçekten güzeldi...

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

allah razı olsun sizinde mübarek olsun kandiliniz

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

MİRAÇ KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN .
BU ANLAMLI GECEYİ LAYIKIYLA DEGERLENDİRMEK DİLEĞİYLE..

Unknown dedi ki...

Sizin de Kandiliniz kutlu, dualariniz kabul olsun insallah...

LEZZETİKRAM dedi ki...

hayırlı kandiller diliyorum

ArZuCo dedi ki...

Kandilin mübarek olsun mesut abicim

gelibolu17 dedi ki...

Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkürler.Sizinde Mirac kandiliniz mubarek olsun...
Kıssa güzeldi,
Allah ile olunca ömür de hoştur, ölüm de....
selamlar,sevgiler

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

hayırlı kandıller dılıyorumm.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Hayırlı Kandıller Dua ile iç içe..

Yaşamında her şey gönlünce olsun ve Minik Dünyan daki MAVİ TUTKUN her daım mavilikde kalsın dileklerimle...

Adsız dedi ki...

Merhabalar Mavi Tutku, baba ocağından yeni döndüm, tabiri caizse ayağımın tozuyla geldim bloğunuza. Ziyaretinize ve yorumunuza teşekkür etmemdeki gecikmem bu nedenledir. Özür dilerim. Giderken kimseye haber de verememiştim.

Mirac kandiliniz mübarek ve kutlu olsun. Hayırlara vesile olur inşallah.

Benhurum dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım Mesut bey teşekkürler. Sevgi karşılıklı değil ise boşa çekilen kürektir elbette...

Sizinde kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun Mesut bey.

Bizden de sevgiler, saygılar ve selamlar...

ümmühan dedi ki...

Dualarınız kabul,kandiliniz mübarek olsun

YeMeK vAkTi dedi ki...

teşekkür ederiz efenim sizinde kandiliniz mübarek dualarınız kabul olsun

Adsız dedi ki...

Kandiliniz sizin de mübarek olsun

Unknown dedi ki...

Dualarımız kabul, miracımız mübarek olsun inşaallah.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

merhaba ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkürler . sizinde kandiliniz kutlu olsun .

uğurböceği dedi ki...

hayırlı kaniller

Fatih dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun.

ayferbilici dedi ki...

Şu an O Maşuk'tan aşkını istemek için çok uygun bir an..belli mi olur? Belki olur.

Dualarınız kabul olsun.

anneminkizıyim dedi ki...

Talihiniz gözleriniz kadar şeffaf, kaderiniz bakışınız kadar güzel, umudunuz yarın kadar yakın, yarınınız sevginiz kadar mutlu, aşkınız Miraç kadar mukaddes, dualarınız istediğiniz gibi makbul ve kabul olsun.

Zeugma dedi ki...

Postunuzdaki güzel dua ve dileklerin tüm inananlar adına gerçek olmasını diliyor,teşekkür ediyorum.

Sizin de kandiliniz kutlu, dualarınız kabul olsun..

çeşnici Handan dedi ki...

Hayırlı Kandiller.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

yaradan aşkı(aşk)öyle bişeydir ki
BENCE :,
doğada bunu adeta görebildiğiniz tek yer gibidir.
'O'NA birebir yakın olunan tek yer EVREN.

Hayırlı kandiller dilerim,
dualar üzerimizde kalsın.

rumma dedi ki...

Hayırlı kandiller, sevgiler

Adsız dedi ki...

hayırlı kandiller diliyorum.Allah dualarınızı kabul eylesin.

Adsız dedi ki...

Merhaba Mesut Bey,

Son bloğuma yaptığınız ziyarete ve yazdıklarımızı daha bir anlamlı kılan ve değer katan o güzel, samimi ve içten yorumunuza çok teşekkür ederim.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

Adsız dedi ki...

Merhaba Mavi Tutku,

Çok teşekkür ederim, sağolun, çok iyiyim. Memlekette tek başına yaşayan babamı ziyaret ettim, evinin işlerini yaptım ve geldim. Her sene yılda iki defa bu işi yaparız.

Bir de pek eski heyecanım kalmadı. Ne arkadaşlarımı ziyaret edebiliyorum, ne de yeni şeyler yazabiliyorum. İdare ediyoruz.
Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

nadarû dedi ki...

Geçmiş kandiliniz ve üç aylarınız mübarek olsun efendim, hayırlı kandiller..
dua ile...

Sihirli Yazılar dedi ki...

Geçmiş kandil kutlanır mı bilmem ama yapılacak birşey yok, geç kaldım işte sevgili O.K.A.:)
Güzel ve anlamlı bir kıssaydı; ayrıca aşağıdaki mim sorularına verdiğiniz yanıtlara da baktım. Kısa ve öz, makul ve mantıklı yanıtlar. Valla hepsine de katılıyorum. Katılamadığım (aynı yanıtı veremeyeceğim) tek birşey var o da "çocukluğum".. Az çok herkes gibi ben de çocukluğumu arıyorum tabii ama pek o kadar özlemle de anamıyorum galiba. Çünkü benim çocukluğum oldukça olaylı geçmişti. Yoğun ailevi problemler vs. Siz, özlemle anabileceğiniz bir çocukluk yaşamış olduğunuza göre benden daha şanslıymışsınız:) Sevgi ve selamlar.