26 Aralık 2009 Cumartesi

BLOG TOPLANTISI


Şu anda geldim toplantıdan ve hemen bloguma yazmak
istedim. Herşeyden önce korktuğum başıma geldi tek
erkek blogcu bendim.:) 6.Kata çıkıp grubu gördüğümde
blog toplantısı olduğunu hissettim, zira toplanan bir grup
daha vardı arka tarafta. O anda bir ateş bastı doğrusu,
hemen dönsemmi diye düşünmedim değil.:)

İlk olarak Özge Hanımı sordum, kendisi yanıma gelip
hoşgeldiniz demesinde son ana kadar öyle sıcak öyle
samimiydi ki, ve diğer blogcu arkadaşlarda öyle içten
sıcak insanlardı ki orda olduğuma sevindim..

Özge Hanıma ilk sorduğum iğneiplik gelmedimi oldu.:)
Zira Özge hanımın blogunda iğne iplik erkek arkadaşıyla
geleceğini yalnız kalmayacağımı yazmıştı.:) 15dk. kadar
sonra onlarda gelince iki bey olduk, kısa bir süre sonra
sağlıklımutfak blog sahibinin eşide yanında gelince çok daha
rahatladım doğrusu.:) Genel ağırlık yemek ağırlıklı
bloglardan oluşuyordu, bunun yanı sıra fotoğrafçılıkla
ilgili de bir hayli blogcu olmasına sevindim zira benimde
henüz faaliyete geçiremediğim böyle bir ilgim var.:)

Hediyeleşme çok güzel bir düşünceydi gerçekten.
Lezzetibol blogun hediyesi bana çıktı, çok güzel bir
balık tabağı; teşekkür ediyorum bunun için. Benim
hediyemde fotoğraf penceresinden,e çıktı, yeni açtıkları
ofislerinde iyi olacağını söylemesi isabetli olması
dolayısıyla beni sevindirdi.

Güzel bir gün, ve güzel bir toplantı oldu, bunun mimarı olan
Özge Hanıma, bu düşüncesi için ama herşeyden önce
sıcaklığı, herkese olan ilgisi, ve samimiyeti için çok çokk
teşekkür ederim.

40 yorum:

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

EFendim sizinle ve diğer arkadaşlarla tanışmak çok keyifliydi doğrusu ben uzun bir müddet bunun etkisinden kurulamıyacağım biraz daha detaylı bir yazı hazırlıyorum bununla ilgili belki abartı gibi gelecek ama 2,3 kelimeyle anlatamam ben ben buluşmayı. ayrıca sizi geç farkettim ilk heyecanlardan olsa gerek kimsenin blog ismini tam duyamadım. siz kendinizi detaylı tanıttıktan sonra farkettim Onuncu köyün adamı olduğunuzu. Keşke daha önce bunu farketseydim yanınıza otururdum. Sizi yalnız bırakmazdım. ama herşeye rağmen çok güzldi çok kjeyifliydi. daha nice buluşmalara. inanıyorum ki ileriki zamanlarda daha çok arkadaş tanıyaczğız. Selamlar, Saygılar.

Çınar dedi ki...

Ne güzel bir gün geçirmişsiniz. Dostlukları sanaldan gerçeğe taşımak sürekli yazıştığınız, yazılarından ruhlarını tanıdığınız kişileri, kanlı canlı karşınızda görüp, sohbet etmek çok keyifli olmuştur. Ben de tanıştım birkaç blog arkadaşımla çok keyifli oluyor.

Dostlukların devamlı olması dileklerimle.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba Onuncuköy; Blog toplantısını bizimle paylaştığınız için size teşekkür ederim.

Delam ve saygılarımla

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

merhaba;

ne güzel yorunlamışsınız.iyiki tanımışız sizleri :)

Unknown dedi ki...

Süper iyiki gitmişsiniz keşke bende
orda olabilseydim.Ama inşallah yaza
canım İstanbul'uma kavuşunca inşallah
bir toplantıda tüm dostları tanımak isterim.Hediyeleşmek biliyorsunuz ay
nı zamanda sünnettir.Ben çok severim
hediyeleşmeyi ve bu konudada çok şans
lıyım Rabbime şükürler olsun.Hediyeni
zi iyi günlerde kullanın sevgiler...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Ne güzel, ne mutlu sizlere !

Sevgilerle..

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel yaa :)))

banada bir gün nasip olur inşALlah..

Unknown dedi ki...

güzel dılekleriniz için ck tskler..gelmenıze cok sevıındıkkk:)

SMİLENA dedi ki...

aa ne güzel bir buluşma olmuş....

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

bundan sonraki buluşmalardada çekinmeyin katılın bence..siyah kelebek ne güzel anlatmış çok güzel bir gün idi..Ayrıca blogunuzu çok beğendim Sloganınızda çok güzel :)

Değişiktatlar

MAVİ TUTKU dedi ki...

Bende birçok blogerin ismini duyamadım, duyduklarımı aklımda tutamadım.:) Liste almadığıma pişman oldum. Evet çok güzeldi, sağlıklımutfak blogunun eşi beyefendiyle nasipse tekneyle balığa çıkmak üzere sözleştik.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Çınar: Ne güzel anlatımışsınız, gerçektende yazılarını okuduğunuz insanları görmek başka anlamlı ve güzeldi. Teşekkür ediyorum ve dostlukların devamlı olmasını çığ gibi büyümesini diliyorum.
sevgiler..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Recep Altun; Ben teşekkür ederim. Ve kısmet olursa bir dahaki toplantıya sizide bekliyorum.
Selam ve saygılar..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Değişiktatlar; Bende iyiki tanıdım sizleri.

MAVİ TUTKU dedi ki...

derya; Baharda bir toplantı daha düşünülüyor sizinde olmanızı isterdim, umarım yetişirsiniz.
Teşekkür ederim..

MAVİ TUTKU dedi ki...

çoban yıldızı; Güzeldi gerçekten, umarım sizlerde katılabilirsiniz.
Sevgilerle..

MAVİ TUTKU dedi ki...

çoban yıldızı; Güzeldi gerçekten, umarım sizlerde katılabilirsiniz.
Sevgilerle..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Bahaar; İnşallah olur, uzak değilseniz neden olmasın. Bir bloger İzmirden gelip katılmıştı..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Özge hanım; bende sevindim, sizin samimiyetiniz günü dahada güzelleştirdi..

MAVİ TUTKU dedi ki...

smilena; Çok güzeldi, sizde katılın sonraki toplantıya, daha çok bloger bir araya gelmiş olur..

MAVİ TUTKU dedi ki...

değişiktatlar; Sözleriniz için teşekkür ederim. sanırım bu sefer daha az çekinirim artık.:)

eda bayraktar dedi ki...

sizi tanımak güzeldi..bakın ilk yorumumu yaptım bile :)))eda...♥

İğne İle İplik dedi ki...

Merhaba, gerçekten çok güzel bir gündü. Buluşma sayesinde sizi ve bloğunuzuda keşfetmiş oldum, ve sizinle yüzyüze de tanışabildiğime çok sevindim:) Yanlış bilmiyorsam buluşmaya katılan blogcuların isim ve blog listesi hepimize mail yoluyla ulaşacak, umarım bu ilk çekirdek kadroyu hiç bozmadan buluşma geleneğini sürdürebiliriz. Sevgiler..

duygu dedi ki...

ben sizi cesaretinizden dolayı tebrik ediyorum... benim eşim benimle böyle bir buluşmaya katılmanın lafını bile etmezken, sizin davranışınız çok inceydi doğrusu...
tanıştığımıza çok memnun oldum... görüşmelerin devamının gelmesi dileğimle...
sevgiler...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Öncellikle sizinle ve diğer blog yazarları arkadaşlarımızla tanıştığım için çok mutluyum. Gerçektende çok güzel ve tadı damaklarda kalan bir gündü. Hediyenizi iyi günlerde ve mutlulukla kullanın.
Bu arada siteme yaptığınız nazik ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. Umarım yine böylesine güzel toplantılarda görüşürüz.
sevgiler

Burcu Çalışkan dedi ki...

Günümüze renk kattınız iyi ki geldiniz efendim :))

Beyaz Kkelebek dedi ki...

sizin gibi bir beyefendinin aramızda olması çok hoştu.daha önce bloğunuzu keşfetmemeiş olmaktan dolayıda kendime kızmadım değil.bende artık izleyicileriniz arasındayım.sevgiyle ve tebessümle kalın :)

Sevtap dedi ki...

iyiki geldiniz iyiki bizimle oldunuz sizi tanıdığım için çok mutluyum bir dahaki blogcanlar toplantısındada sizi görmek isteriz.sevgiler....

Newbahar dedi ki...

Birbirlerini tanımayan ve aslında çok iyi tanıyan insanlar!!...
Ben blogcuları böyle düşünüyorum. Yüz yüze bakışıp, muhabbet etmek ve blog isimlerimizden çok gerçek isimlerimizi söyleyebilmek ne hoştur.
Sizin adınıza sevindim.

MAVİ TUTKU dedi ki...

edabella; Sizi tanımakda güzeldi..bende size ikinci yorumumu yaptım az önce.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

İğne ile iplik; Özge hanıma yazmasaydınız bende sizin blogu göremicek o yorumlardaki hoş diyalog olmayacaktı.:) Kadro gerçekten çok güzeldi, çok sıcak ve samimi insanları uzun zamandır böylesine bir arada görmemiştim.
İpliğe selamlar.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

duygu; Sözleriniz için teşekekür ederim. İlk geldiğimde baya bir heyecanlandım yalnız kaldığımı görünce fakat sizlerin özge hanımın samimi sıcaklığı adeta bir aile ortamı oluşturdu bu da çok güzeldi. Bende bu toplantıların gerisinin gelmesini diliyorum.
Sevgiler..

MAVİ TUTKU dedi ki...

lezzetibol; Bende sizlerle tanıştığım için çok mutluyum. Hediyeniz böyle güzel bir günün anısı olması sebebiyle ayrı bir önemi oldu. Bende iadeyi ziyaretiniz için teşekkür ederim..
Sanırım artık bahar toplatısı olacak..görüşmek dileğiyle.
Sevgiler

MAVİ TUTKU dedi ki...

Burcu; Çok teşekkür ederim, o renk sizlerden kaynaklanıyordu.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Beyaz Kelebek; İnceliğiniz için teşekkür ederim, ve güzel sözleriniz için, bende bu vesile ile birçok güzel blog keşfettim.
Sevgiyle..

MAVİ TUTKU dedi ki...

karabidikim; İyiki gitmişim diyorum bende, başta çok tereddüt etmiştim gerçi.:) Bir dahaki toplantıda görüşmek dileğiyle..

MAVİ TUTKU dedi ki...

newbahar; Çok güzel ifade etmişsiniz. Gerçekten de aynen öyle bir ortam oldu, sanki daha önceden tanışılışmış gibi..
Bir dahaki toplantıda daha büyük bir aile olmak güzel olacaktır..

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Sizinle tanışmak büyük mutluluk, ayrıca kızımla oynadığınız, ilgilendiğiniz için de bir kez daha teşekkür ederim. sayenizde arkadaşlarımla sohbet edebilme fırsatı buldum :) Tekrar buluşmak umudu ve Sevgi ile...

SadeceBlog dedi ki...

Gerçekten "mutfak" agırlıklı olmus sanırım.
Bir dahakine sizlerle olmak dilegiyle...

(2.si gecikmesin lütfen...)

Benhurum dedi ki...

Merhaba,
Öncelikle cevap vermekte geciktiğim için kusara bakmayın lütfen.

Sizi blogcanlar toplantısına gelmeden bir gün önce izleyicim olmanız sayesinde ismen tanımış ve bloğunuzda hoş bir gezinti yapmıştım, sonra sizi toplantıda tanıma imkanı buldum, ne iyi ettiniz de geldiniz ve bu anlamda da sizi cesaretinizden ötürü tebrik ederim başkası olsa gelmezdi ya da gelse bile o hanım kalabalığını görünce çaktırmadan kaçardı:D

Bu buluşmanın bende sevgi fırtınası etkisi bıraktığını belirtmek isterim. Bu kadar elit, neşeli, güleryüzlü ve sevgi dolu sıcacık insanların birarada bulunması çok etkileyiciydi.

Teşekkürünüz için bende teşekkür ederim zira teşkekküre değecek pek bir emeğim olduğunu düşünmemiştim ancak bir parçacık katkım olabildiyse ne mutlu bana:)

Nisanda yapmayı planladığımız ikinci toplantımızda tekrar ve daha büyük bir kitle ile buluşmak yeni hedefimiz..

Nice tatlı ve uzun ömürlü dostluklar dilerim hepimize...