18 Mayıs 2010 Salı

SANSARAK KANYONU-ZİRVE

18 yorum:

stuven dedi ki...

tebrik ediyorum zirveye ulaşanları:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

stuven; Teşekkürler efem.:)
Zirveye çıkana kadar resmen dağ keçisi gibiydik tabiri caizse.:)
Faakatt o zirveye ve de düzlüğe gelmenin hazzı başka.:) He birde o zirveden heryerin görüntüsü harikaydı..

Esin Bozdemir dedi ki...

Sevgili Onuncu köyün adamı-mavi tutku,

doğayla içiçe gerçekleştirilen bu geziler nasıl besliyor insanı değil mi! hele ki zirvelere tırmanmanın coşkusu!..

bu güzellikleri paylaşarak gezmeye ve keşfetmeye olan ilgiyi ve doğayı korumaya olan bilinci arttırması yönünden oldukça önemli!

sansarak kanyonuna gitmemiştik, planlarımıza dahil etmek üzere notlarım arasına alınmıştır:)

paylaşım için teşekkürler...
sevgilerimle,

papatya dedi ki...

Harika goruntuler.
Ne kadar zevkli bir yorgunluktur o. Muhtesem manzara esliginde keyfi bir baskadir.
Kutluyorum sizi.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Çok güzel ve imrendirici görüntüler...Zirvedeki duygu bir başka olsa gerek..

Sevtap dedi ki...

harika bende gezmek toprağa basmak istiyorum ofofoff öyle yorgunluğa can kurban

NiLaY dedi ki...

gerçekten sizlerle orada olmayı çok isterdim, doğaya hayran biri olarak bayıldım gezinize :)

elif dedi ki...

harika biyermiş burası en kısa zamanda gidip görülecekler listeme aldım.

KİANA dedi ki...

Merhabalar.. Geldim:) Bir haftadır içimden birşey yapmak gelmedi. Hep gezdim arkadaşları herkesin yayınını okudum ama okadar. Kısa süren bir bunalımdı belki...
İzmite heryıl en az 6 kere giderim. Sansarak diye bir yer duymamıştım.. Öğrendiğim çok iyi oldu.. Resimlerin herbirine tek tek baktım..Müthiş bir doğa doyumu yaşamışsınız.. Devamını görmek ve bilmek isteriz.. Selamlar..

keditasması dedi ki...

Çok güzel görüntüler.Ferah ferah.İyi gezmeler ;)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Esmir; Çok haklısınız gerçekten öyle iyi geliyorki. Bence de insanların böylesi hobileri olması için teşvik edilmeli. Hem oralardaki köylüler için hemde sağlık açısından herkese yarayan bir etkinlik bu.
Planlarınıza alın ve kısa zamanda gidin bence, çünkü gittikçe su azalıyormuş, su olmayınca zevki çıkmaz.:)
Sevgiler..

MAVİ TUTKU dedi ki...

papatya; O görüntülerde yaşamak da çok harika biliyormusunuz. Hamlık olunca ertesi gün bacak kaslarında ağrı fazla oldu ama olsun bir günde geçti.:) Teşekkür ederim.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Dalgaları Aşmak; Öyle dik bir yamaç çıktıkki gerçekten zirveye gelince o sevinç başkaydı.:) Tabiki birde ordan gördüğünüz manzaranın doyumsuzluğu eklenince.

MAVİ TUTKU dedi ki...

karabidikim; Bence de can kurban.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Nilay; Bir hafta sonu sizde eşinizle katılın ne dersiniz.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

elif; En kısa zamanda gidin bence kanyondaki su azalmadan ve ısınmadan.:)

MAVİ TUTKU dedi ki...

KİANA; Hoşgeldiniz.:) Umarım bunalım bundan sonra uzak kalır. Aslında bende bunalım günler geçiriyorum ama bu ve bir şekilde çıkmaya çalışıyorum aslında.
Harika bir yerdi çok sevdim sansarak kanyonunu. Bu güzel guruba dahil oldum ayda en az bir kez katılacağım kısmetse ve güzl günün resimlerini siz değerli dostlarla paylaşacağım.
Selamlar saygılar..

MAVİ TUTKU dedi ki...

keditasması; Çok güzel bir yerdi gerçekten. Evet ferah ferah oh ya.:) Teşekkürler ;)