29 Mayıs 2012 Salı

DUT ZAMANI..

Dutlar olmaya başladı artık. Bahçede 3 tane dut ağacı var ve ben bu günleri sabırsızlıkla bekliyordum. Sabah erken kalktığımda geceden buz gibi olan ve üstüne çiğ düşmüş dutları yemek bir başka zevkli. Ama tavuklarda bekliyormuş meğer.:) Ağacın dalına çıkıp ordan yiyorlar, altına düşmesini beklemiyorlar:) Fakat öyle gözüküyorki zaten %100 organik olan yumurtalar şimdiden sonra daha bir güzel olacaklar:) Ağacın altında bir de Paşa görünüyor, aşağıda gelincikle poz veren prensesin kardeşi olur kendileri:)

12 yorum:

behlulksn dedi ki...

katılıyorum size dalından yemek hele ki dut bir başka oluyor afiyet olsun sevgiler

karışık_pizza dedi ki...

Uzun süren bir aradan sonra burda olmanıza sevindim.
O dutların bizde bir tadına bakabilsek pek bir iyi olacak ama başka sefer
:)

FFatiHH dedi ki...

burda oldu bile. Yakında pekmez yapmaya başlarız. Iddia ediyorum en ıyi dut bizde :)

Unknown dedi ki...

Mesut Bey;
Dutu bende çok severim hele öyle dalından yemenin tadı başka.İnsanın ömrü uzar oralarda:)))Sevgiler.

Zeugma dedi ki...

Çok severim.
Benim yerime de yiyin o dutlardan Mesut Bey :)
İnsanı köy hayatına özendiriyorsunuz bi taraftan...

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Mavi Tutku,

Şu anda nereye yerleştiğini tam olarak bilmiyorum ama, çok güzel bir yer olduğu dut ağacından ve dalındaki yeşil yapraklardan ve dutlardan belli.

Harika bir yer olmalı. Sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaşam dilerim.

Ben de geçenlerde İzmir'deydim. Yol kenarlarındaki tüm dut ağaçlarından kaldırımlara düşmüş dutları gördüm.

Selam ve dualarımla.

didem dedi ki...

Hersey taze hersey dogal ne guzel.

Esin Bozdemir dedi ki...

A.. nasıl da güzeller..şu kaotik şehir ortamından kaçıp da öyle sakin beldelerde, köylerde olmayı artık istemeyen var mı ki!..taze ve doğal herşey!sefanız olsun..dut pekmezi de güzel olur bu arada:))esenlikler...

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Mavi Tutku,

Hazır siz de dut'tan bahsetmişken, bizim yöremizdeki Hacı Taşan'a ait dut ağacı türküsünün bir dörtlüğünü paylaşmak istiyorum.

Dut ağacı dut verir
Yaprakları dat verir
Oğlan büyük, kız küçük
Sarıldıkça tad verir.

Selam ve dua ile.

vişnap dedi ki...

Hem dutların hem de organik yumurtaların tadına bakan şanslılardan olduğum için öyle çok mutluyum ki .Tek kelime ile harikaydılar .Tekrardan çok teşekkürler Sevgili Mesut..

Bak Bu Harika dedi ki...

bizde sürekli dut toplamaya gidiyoruz:) Bende bloğuma beklerim.
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Blogger Bolat dedi ki...

O zaman ben Şile'ye dut yemeye :)