1 Haziran 2014 Pazar

Ölümü gerçekten hissetmek..

Yıllar önce büyük bir hata yapmıştım, çok sevdiğim kadın burda yazmamdan rahatsız oluyordu ve onun için yazmayı bile bırakacağıma inanmıyordu. Sonrasını hiç düşünmeden, sırf dönüşü olmayacağı için ve o inansın diye öldüğümü paylaştım..hayatımın hatalarından olduğunu sonradan gördüm. Bilmiyordum burdan seven dostlarımın olduğunu ve üzüleceklerini, çok pişman oldum, kendi kendimi çok zor durumda bıraktım fakat çok seviyordum ve ötesini hiç düşünememiştim, bir blogcu beni rezil etmeye çalıştı bilmeden etmeden oysa o sıralar çok kötü günlerimdi.. günlercede özür diledim, bazı dostlarım anlayışla karşıladı bazıları kızdı konuşmadı. Yıllar geçti o sevdiğimden hayatımın kazığını yedim terkedildim, hiç  birşeye değmeyeceğini çok acı bir şekilde öğrendim ama çok şey kaybettim onun yüzünden.. Ve sanırım o üzüntüyle denk gelen başka üzüntülerde birleştiğinden şimdiki hastalığıma yakalanmışım.. Yakalanmışım diyorum zira böbrek yetmezliği öyle sinsi bir hastalıkki son ana kadar işaret vermiyor.

Ve yıllar sonra ilk defa ve gerçekten ölüme yaklaştım, bulantı ve kusmayla hastaneye yatırıldım, acilden Edirde Tıp fakültesine yatırıldım ve diyalize girmeye başladım. Bu satırlarıda 16,günde hastaneden yazıyorum ve ne zaman çıkacağım belli değil, fakat diyalize mahkum olarak çıkacağım belli. Facede yazdım kısa bir şekilde fakat görülemedi.. olsun genede herkesin canı sağolsun.. Ateş her zaman olduğu gibi düştüğü yeri yakıyor.

Ölüme yaklaştığımda çok garip, büyüklerim aklıma geldi hep, büyükbabaannem, babaannem, anneannem,
dedelerim..çok severdim onları ve onlar bu dünyadan göçüp gittikçe hayatın daha tatsız olduğunu düşünürdüm. Çocuklarım tabiki, askerlikleri, düğünleri, çoluk çocuğa karışmaları... Dede olamıcam sanırım diye düşündüm... Ahireti düşünüyor insan, ya cenneti hak edemediysem diye korkuyor, ya sevdiklerimle bir arada olamazsam diye korkuyor..eksik olunca huzurlu olunmuyor sanırım..

 Aklıma yalnızlığım gelmedi, oysa bir yuva kurmayı çok istiyordum, aşık olmak sevmek gelmedi, belkide bundaki en büyük pay çok sevdiğim büyük ihanete uğradığım o kadındı..hatta aşk meşk o kadar boş geldi ki, sağlıktan başka herşey yalan diye düşündüm. Hayallerim var ve gerçekleştiremeyeceğimi düşündüm, hayata böyle devam etsem bile bunları gerçekleştirmek artık çok daha zor olacak. Bir alın yazısı var ve ne yapsan değişmiyor, insan sadece beterin beteri var deyip teselli bulmaya çalışıyor. İmtihan dünyası denilen şey bu olsa gerek, bazısı da tüm insanlık dışı hayata rağmen mutlu mesut, eksiksiz güzellikleri yaşıyor..

Buna şükür diyorum..belkide denecek başka birşey olmadığından.. Hastanede midesi dışarıda gezen var, 24 saat ağrı içinde düzelemeyen ve ölemeyen var..Sevdiklerinize sarılın...hemen şimdi..Çok şey o kadar boş ki..
Sevgiler..

5 yorum:

Sevtap Aycı Uçar dedi ki...

Demek istesede pek bir sey diyemiyor insan ,sadece gecmis olsun demek geliyor elden. Bende gecmis olsun diyebiliyorum sadece. Umudunuzu yitirmeyin hic bir zaman. Dediginiz gibi her halimize sukur etmeliyiz...Onemli olan her kosulda mutlu olmayi ogrenelim.Bildiginiz gibi iyilesmek icin en onemli ilac moral... Lutfen moralinizi yuksek tutun .

MAVİ TUTKU dedi ki...

Sizin duyarlılığınızı biliyorum Sevtap hanım. onca dost blogcu arkadaşın görmemesine şaşıyorum sadece. Canları sağolsun.

Böbrek yetmezliğinin dönüşü yok maalesef, fakat yaşamaksa amaç alışmaktandan başka çarede yok ne yazıkki. Teşekkür ederim sözleriniz için.

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Hayatın gerçekten bize ne getireceği belli olmuyor , bunu siz benden daha iyi bilirsiniz.
Dilerim sağlığınıza kavuşur ,yeni umut diyarlarından bize yazarsınız.
Çok geçmiş olsun.
Sevgiler

Zeugma dedi ki...

Bu postunuzu nasıl olmuş da görmemişim. Blogger'da bu ara yayın sorunları var. Panele düşmemiş olabilir mi? Hatta konuyla ilgili yardım istediğim yazı bile yapmıştım.
Mesut Bey yazdıklarınızı okuyunca üzüldüm. Çok geçmiş olsun...
Dediğiniz gibi beterin beteri var. Ve bir de sağlıktan başka her şey yalan. Lütfen moralinizi yüksek tutmaya çalışın, bu çok önemli. Hiç belli olmaz, böbrek nakli fırsatı doğabilir ve diyalizden kurtulabilirsiniz örneğin.
En kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanız diliyor, tüm şifalar sizden yana olsun diyorum.
Selam ve sevgiler...

vişnap dedi ki...

Sevgili Mesut ne zamandır sizden haber alamadım göremedim de sağlığınız nasıl oldu umarım kötü günler bitmiştir Rabbimden şifalar diliyorum .