7 Temmuz 2012 Cumartesi

Ege turuna Fethiyeden başladık çocuklarımla..


Geçen sene siz dostlara danışmıştım ege turunda nerelere uğrayayım diye, oldukça faydasını görmüştüm, bu sefer geziye çıkmadan yazma ve sizlere danışma fırsatı bulamadım. Şu an 3 gündür Fethiye, ölüdenizdeyiz, doğrusu fotolarda veya tv de görüldüğü kadar abartıli gelmedi bana. Deniz genelde birden derinleşiyor çoğu yerde, kum yok kıyı ve denizin içi taşlık. Ölüdenize yaklaşmak ne mümkün her cm.ni işgal etmişler, kabinde 90milyon fiyat çekiyorlar, oda değil dikakt edin karavan kabin! Ölüdenizi oluşumun adı biliyordum, ölüdeniz belediyesi de varmış meğer..burda kenarlardaki minyatür otellerde kişi başı oda kahvaltı 50-50TL. diyorlar fakat çoğu boş pazarlık geçerli.
Kayaköy, ve gemiler koyuna gittik..ufak bir koy, ve yine kıyısı, denizin içi taşlık, fakat su güzel. Jetski ye bindik çocuklarla, çok zevkli. Babadağ da paraşütle atlamayı düşünüyorum ama biraz düşünmem gerek!:)

Bu gün gemi turuna çıktık, oldukça güzel vakit geçti, 6tane koy gezdirdiler ve sonuncunda insanlar o kadar denize doyduki çoğu girmedi. Yarın şu ünlü saklıkent ve yaka parka gideceğiz..sanırım başka güzel yer yoktur atladığımız..varsa önerinizi bekliyorum.

Ve burdan sonraki, göcek, dalyan, marmaris, bodrum gibi yerler de şuraya da uğra diyeceğiz yerleri bekliyorum. Sevgiler saygılar..

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Mesut Bey;

İyi tatiller dilerim sevgiler.

siyah kuğu dedi ki...

Hmm güzel:)) iyi tatiller:)...

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Mavi Tutku,

İmkan ve fırsatı yakalamışken çocuklarınızla doya doya gezin. Bu tatil hepinize iyi gelecektir.

Sağlıklı, huzurlu, güzel ve gönlünüzce bir tatil dilerim.

Gezdiğiniz ve yaşadığınız yerleri fotoğraf kareleri ile paylaşırsanız, memnun oluruz.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

mutfagabuyrun dedi ki...

çocuklarınızla eğlenceli bir tatil dilerim.sevgiler.

Nesrin dedi ki...

merhaba ben marmariste yaşıyorum ve buraya da bir uğrayın derim güzel koyları var. yaz sezonu olduğundan dolayı çok da uygun değildir burası.
ince kum, marmaristeki tekne turlarına katılailirsiniz sizi turunç a , kümlübük , çiftlik taraflarına götürüyor.

neslihan dedi ki...

merhaba dediğiniz gibi fotolara bakıp marmarise gittik...ne yazık ki resimlerdeki gibi değildi.ama genede güzel yerleri var.lacivert koy,kleopatra plajı tabii plaja ayak basamıyoruz çünkü çok ufacık koruma altına almışlar.Bodrum da ise cennet koyu,mazı,çökertme ve yalıkavaktır.İYİ TATİLLER.

Banu dedi ki...

Oooo harika bir tatil ama paraşüt konusun da ben de biraz düşünün derim:)) çocuklarınızla size tekrardan iyi tatiller sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Babadagdan atlamak guzeldir. Parasut acilmazsa geri gotur kocum :pP

Adsız dedi ki...

Bes yasindaki kizim bile Oludeniz belediyesinden haberdarken olmaman cok normal. Yas kemale ermis, 60 yas demans baslangici.

Blogger Bolat dedi ki...

Üstat 2 yıl önce gitmiştim her güneye gidiş de 2 saatte olsa uğrarım güzel memleket Fethiye :))

Yazgüneşi dedi ki...

ölüdenizi elbirliği ile adına uygun bir deniz haline getirmeyi başarab,len bir milletiz ...
son yıllarda gitmedim ama düzenli kayaköy sanat kampına giden dostlarımdan çok kirletildiğini üzülerek öğrendim

marmariste içmeleri severim çok hareketli eğlenceli bir yer denizi de güzel çok
tekne turlrı zevklidir çok
çocukluk arkadaşlarımdan birisin,n teknesi var turlar yapar ama bu yıl yunan adları turu yapıyormuş günlük tur yapıyor olsa adını verirdim

bodruma gelince
ben şuraya da uğrayın diye saymaya başlarsam
15 parafgraf 5 a4 sayfası yazarım :)

kabaca söylemek gerekirse kumsal olsun isterseniz bağla kargı beach
ama çok da vıcır vıcır kalabalık olmasın acık da sakin olsun derseniz karaincir
ki karaincirin kumsal ve denizi dünyanın sayılılarından bulanmayan kum deniz sanırrım 3 yerde varmış birisi karaincir
yahşiyi acayip severiz biz denizi taşlıktır ama

bitez kalabalık olur denizi acayip sığdır yürü yürü yürü hala ayak bileğinde ama çok eğlencelidir
çocuklar için nefistir
bodrumda şezlong kirası istemez kimse sahil boyunca cafeler vardır ve cafelerin de şezlongları bi şişesu alıp gün boyu şezlongda takılabilirsiniz pek taciz eden olmaz
bodrumun içinin denizi de nefis mavi bayrak alalı hayli uuzn zaman oldu
kalesi gezilesidir kesinlikle
tekne turları nefistir şiddetle tavsiye ederim
balık yemeğe gümüşlüğe gidin der herkes
sakınnnnn
acayip kazık hatta kazık ötesidir
gümüşlük haaarikadır ama yemek için bence doğru seçim değil
gümüşlük belediye cafede çay yanında dereotlu puaça yemenizi öneririm
yalıkavak marinası ile falan nefis bir yer oldu
sanatçılar sokağında koca bir gün geçirmek olasıdır
torba ve türkbükünü sevmiyorum artiz körtiz tiki piki takılıyor diye
fiyatlar manasızlaşıyor o tiplerimn gittiği yerlerde
ortakent aile yeridir
gümbetten nefret ederim dövme vücutlu ingiliz mekanı :))
pek tavsiye etmem
marina da sevdiğim yerlerden
içmelerin denizi de çok güzeldir
mazı zaten on numara
....

biri beni durdursun :))))

Unknown dedi ki...

milas -ören gitmediyseniz küçük bir tatil kasabası...iyi tatiller..

didem dedi ki...

Off rotaniz bir harika! Insallah icinize sinen cok guzel bir tatil olmustur.

Asortik Krep dedi ki...

Bir daha Fethiyeyi benden sorun :)