8 Temmuz 2011 Cuma

GÖKÇEADADAYIZ

Kısmetse Şehitlik Zİyaretimiz yarına kaldı zira Gökçeadaya geçtik. Sarozda sabah kalkıp ufak bir deniz ziyareti yapıp yola çıktık.. Geliboluda meşhur fırınlı ve sade peynir tatlılarının tadına baktık ve Kabatepeye geçtik arabalı vapura binmek üzere.. Adaya geçiş 1,5 saat sürüyor.. Yolda bol bol martılara ekmek, simit attık. Gökçeadaya yaklaşırken kel tepeler görüyorsunuz ve önce ne biçim yer diyorsunuz fakat adanın içleri kesinlikle böyle değil, oldukça yeşil. Oldukça Gölet'de var adada. Ağaçlık yerlerde öyle müthiş Ağustos böceği sesi varki kafanızın şişmemesi işten değil.:) Bir tuhaf şeyde her tepe ve merada tek tük keçilere rastlıyorsunuz. Ada'da ilk önce Kapıkaya'ya gittik. Sörf ve paraşütlü sörf yapmak isteyenlerin tam yeri, zira bunlarla doluydu.

Deniz hala çok soğuk nedense, Saroz soğuktu, adanın denizide oldukça soğuktu, bir süre sonra alışılsa da ilk başta baya bir mücadele istiyor.:) Adaya gezmek ve değişiklik olması açısından mekan değiştirip az önce Uğurluya geldik ve bence oldukça güzel bir yer burası. Adanın diğer tarafında kaldığı için denizi durgun. Henüz giremedik, akşam mangal için hazırlık yapıyoruz, umarım burası çok soğuk değildir.
Çocukların keyfi yerinde şu anda, fakat sanırım Fethiyeye kadar gidemeyeceğiz, biraz daha yukardan dönüşe başlayabiliriz.

Belki gittiğimiz bu yerleri düşünen, hakkında birşeyler bilmek isteyen arkadaşlar için, ve günlük gibi olsun hatıra olsun diye gördüğüm yerleri burda paylaşmaya çalışacağım.
İyi tatil temenniniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar.

Gamzegül dedi ki...

Süper koyun güzelliği..

Şenay- Doğam dedi ki...

Gecen yıl tatilimizi yaptığımız yerdir Gökçeada cok sevmiştim ;) keyifli tatiller... Kefolasa mutlaka uğrayın ...

sevtap(karabidikim) dedi ki...

oh ne guzel ben bu sene tatıl yapamıcam :( bol bol fotograf yuklersenız sevınırım bende doya doya bakarım.İyi tatiller...

sünter dedi ki...

Canakkaleden gecerken mutlaka peynir helvasini denemenizi tavsiye ediyorum.
Özellike papagan pastanesinden. Cok begeneceksiniz...

Size iyi tatiller diliyorum.
Fotograflarinizin devamin bekliyoruz...

Duru Günaçan dedi ki...

selamlar:)
gökçeada da deniz suyu ağustos ortalarında ancak ısınıyor.o zaman bile bir çok kişiye soğuk gelebilir. gökçeada bambaşkadır bana göre. adaya gelip suyundan içtiyseniz, kekik kokulu yollarında dolaştıysanız bir daha gelmek isteyeceksiniz büyük bir ihtimal.

size ada ile ilgili tavsiyelerim *tuz gölünün olduğu kefaloz plajına gitmeniz.harika bir sahili ve denizi vardır.

*kaleköy tarafında yıldız koyu görülmesi gereken bir yer. hatta gecede giderseniz ışıkların pek olmadığı kayaların olduğu tarafa gidin ve kayan yıldızları seyredindilek tutun:)

* sonra akşam yemeği için kaleköy tepesinde yakamoz restaurat'ta güneşin batışını izleyip harika manzara eşliğinde keyifle yemek yiyin.

* tepeköyde barbo yorgo da rum miziği eşliğinde eğlenceli bir gece geçirin.

*bulunduğunuz sahilde deniz dalgalıysa adanın diğer tarafındaki sahiller çarşaf gibidir. bu da küçük bir püf noktası:)