9 Şubat 2011 Çarşamba

06.02.2011 ABANT YÜRÜYÜŞÜ

C.Tesi günü çok fazla canım sıkılıyordu ne yapsam diye düşünürken grubumuzun Abant Yürüyüşü aklıma geldi ve saat gece 20.00 gibi Ercan beyi arayıp yer kalıp kalmadığını sordum.. Otobüs 47 kişilikti ama genede dolmuş, son anda 3 kişi iptal edince hemen beni dahil etmesini rica ettim. Pazar sabahı 04.50 de yola çıkıp İncirli boyner önünden 6 da hareket ettik.


Hava çok güzeldi, oraya vardığımızda değişmedi ve sıcak bir havada karlar içindeki gezimiz başladı. Önce mangal alanımızı hazırlayıp 3-4 masa birleştirerek sonra dağlara yola çıktık. Kar harikaydı, günlerce erimeyip gece buz gibi dereceleri gördüğü için olsa gerek kristalleşmiş adeta pırlanta gibi olmuştu. Bu arada bir çift ayının izlerine rastladık, kimimiz inşallah uzaktadır dedi, kimisi ah bir görsek dedi..

Gördüğünüz büyük ağaçların arasında yürürken birçok hazzı almak mümkündü, zira heryer bembeyaz ama hava güzel, mevsim kış ama güzel havaya sevinen bizden başka kuşlar da vardı ve bülbül gibi şakıyorlardı.
Gördüğünüz ağaçların arasından yürürken güneşli havanın etkisiyle dallar üzerindeki karlar gevşeyip üstümüze konfeti gibi dökülüyordu.

2,5 saatlik kısa bir yürüyüşten sonra konaklama alanımıza geldik. Mangal keyfi sonrası kısa bir göl kıyısı yürüşüyü daha yaptık. 5,30 gibi geri dönüş yoluna çıktı ama ben en uzak durakta olduğum için eve varmam 11,30 buldu.. Güzel bir gündü. Göl kıyısında yürürken beynimdeki birkaç tatsız hatıranın rahatsız etmesi dışında. Sizleri resimlerle başbaşa bırakıyorum arkadaşlar. Hadi buyurun gezintiye...

5 yorum:

karışık_pizza dedi ki...

süper harika ya
keşke bende aranızda olabilseydim.çünkü çok ihtiyacım varrrr.
çok stresli bir işim olduğu için genelde sinirlioluyorum ve birazda olsa sakinleşip huzur bulmaya ihtiyacım varrr..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok rahatlatici olmustur kesin,bende isterdim simdi öyle bir gezinti yapmak,ama sevgili ayiyi görmek istemezdim kesinlikle:) Sevgiler...

Profösör dedi ki...

Sayfama bıraktığınız yorum beni mutlu etti. Bu sayede, sizi ve bu gezi notunu öğrenmiş oldum. Aslında böyle bir haftasonu gezisi bizim için de iyi olurdu dorusu. hele Abant gezilmez mi?

Resmlere bakmak bile insana huzur veriyor.

çeşnici Handan dedi ki...

Manzara harika bakakaldım ve içim açıldı. Ne güzel bir gün olmuş. Hayırlı Kandiller dilerim.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Bu Abant Gezisi sanki birçok fotoğraflarla anlatılan bir yazı dizisiydi ve ben de bu halde iken bir yorum yazmıştım gibi hatırlıyorum. Neden hatırlıyorum diyorum. Çünkü eskisi gibi hafızama güvenemiyorum.

Bu Abant yürüyüşüyünü çok beğendiğimi söyleyebilirim.

En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın.